Od dnia 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać nowe rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich informacji (nazwa RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W świetle powyższego informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Grand Baltic Sp. z o.o., ul. Wyzwolenia 29, 78-131 Dźwirzyna;
- W sprawie danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z nami pod adresem rodo@havethotel.pl i/lub telefonem +48 94 711 36 00
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług hotelowych i spa. Jeśli wyraził(a) Pani/Pan dodatkową zgodę Pani/Pana adres e-mail będzie wykorzystywany na cele marketingowe;
- Podstawą przetwarzania przez nas Pani/Pana danych jest umowa o świadczenie usług hotelowych i spa. Podstawą przetwarzania przez nas Pani/Pana danych na cele marketingowe jest Pani/Pana zgoda. Zgodę tę może Pani/Pan w każdym momencie wycofać klikając w link dezaktywujący, zawarty w każdym naszym newsletterze, albo wysyłając do nas wiadomość lub dzwoniąc w tej sprawie;
- Pani/Pana dane osobowe są przez hotel przekazywane następującym podmiotom trzecim: firmom dostarczającym hotelowi usługi informatyczne, w tym system rezerwacji hotelowych oraz system do e-mail marketingu;
- Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane tak długo, jak będzie to konieczne w celu świadczenia usług hotelowych i spa oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń z tego wynikających. Jeśli chodzi o cele marketingowe Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody;
- W każdej chwili ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub zmniejszenia zakresu, w którym przetwarzane są dane;
- W każdej chwili może Pani/Pan żądać przeniesienia swoich danych, które przetwarzamy w systemach informatycznych do innego administratora danych osobowych;
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) co do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
- Podanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne do zrealizowania usługi hotelarskiej. Podanie danych do celów marketingowych jest dobrowolne;
- Pani/Pana dane nie są przez nas wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, a które mogłyby mieć wpływ na Pani/Pana sytuację prawną lub wywoływać dla Pani/Pana inne podobnie doniosłe skutki. Używamy natomiast narzędzi do analizowania czytalności naszych wiadomości, by w ten sposób lepiej dostosować treść newslettera do oczekiwań czytelników. Możemy też personalizować treść newslettera w zależności od tego, z jakich usług hotelu wcześniej Pani/Pan korzystał(a).
Zespół HAVET hotel