HAVET Hotel Resort & Spa ***** Dźwirzyno, Dźwirzyno
11°C
HAVET Hotel Resort & Spa ***** Dźwirzyno, Dźwirzyno
Tło bannera

Program lojalnościowy Zostań z nami

Program skierowany jest do klientów indywidualnych, korzystających z usług HAVET Hotel. W Programie może wziąć udział każda, pełnoletnia osoba będąca Gościem hotelu. Przystąpienie do programu jest całkowicie bezpłatne. Uczestnik programu poprzez przystąpienie do niego wyraża zgodę na wykorzystywanie wskazanego adresu e-mail celem otrzymywania oferty sprzedażowej hotelu w ramach wysyłanych newsletterów.

Srebrny
Srebrny
Srebrny
Srebrny
Gość VIP

Srebrny

Status przydzielany jest od 30 zrealizowanych pokojonocy (pokojonoce liczone są za okres od pierwszego pobytu w Hotelu i sumowane za wszystkie zrealizowane rezerwacje) przy jednoczesnej realizacji świadczeń w przeciągu ostatnich 5 lat o łącznej wartość brutto co najmniej 10.000 zł.

  • stały 5% rabat na ofertę pobytową w HAVET Hotel
  • bezpłatne przedłużenie pobytu do godz. 17:00 w dniu wyjazdu, w przypadku dostępności pokoi i po wcześniejszym zgłoszeniu  prośby w Recepcji Głównej
  • welcome drink w Lobby Barze
  • dedykowane, okresowe promocje tylko dla Gości VIP – oferta mailowa

 

Gość może dokonać rezerwacji z uwzględnieniem posiadanych rabatów na maksymalnie 1 pokój, w którym sam będzie przebywał. Świadczenia związane z programem nie mogą być łączone z innymi promocjami organizowanymi przez Hotel.

Złoty
Złoty
Złoty
Złoty
Złoty
Złoty
Gość VIP

Złoty

Status przydzielany jest od 30 zrealizowanych pokojonocy (pokojonoce liczone są za okres od pierwszego pobytu w Hotelu i sumowane za wszystkie zrealizowane rezerwacje) przy jednoczesnej realizacji świadczeń w przeciągu ostatnich 5 lat o łącznej wartość brutto co najmniej 20.000 zł.

  • stały 8% rabat na ofertę pobytową w HAVET Hotel
  • bezpłatne przedłużenie pobytu do godz. 17:00 w dniu wyjazdu, w przypadku dostępności pokoi i po wcześniejszym zgłoszeniu  prośby w Recepcji Głównej
  • bezpłatny upgrade pokoju do wyższej kategorii w przypadku dostępności w dniu przyjazdu Gości
  • welcome drink w Lobby Barze
  • bezpłatny transfer Kołobrzeg – Hotel – Kołobrzeg hotelowym autem (w dniu przyjazdu i wyjazdu) | (samochód do 4 osób)
  • dedykowane, okresowe promocje tylko dla Gości VIP – oferta mailowa
  • rabat dla Przyjaciela na rezrwację towarzysząca w wysokości 5% (na 1 dodatkowy pokój w tym samym terminie dla osoby podróżującej z Gościem VIP)

Gość może dokonać rezerwacji z uwzględnieniem posiadanych rabatów na maksymalnie 1 pokój, w którym sam będzie przebywał. Świadczenia związane z programem nie mogą być łączone z innymi promocjami organizowanymi przez Hotel.

Platynowy
Platynowy
Platynowy
Platynowy
Platynowy
Platynowy
Gość VIP

Platynowy

Status przydzielany jest od 50 zrealizowanych pokojonocy (pokojonoce liczone są za okres od pierwszego pobytu w Hotelu i sumowane za wszystkie zrealizowane rezerwacje) przy jednoczesnej realizacji świadczeń w przeciągu 5 ostatnich lat o łącznej wartość brutto co najmniej 40.000 zł.

  • stały 15% rabat na ofertę pobytową w HAVET Hotel
  • bezpłatne przedłużenie pobytu do godz. 17:00 w dniu wyjazdu, w przypadku dostępności pokoi i po wcześniejszym zgłoszeniu  prośby w Recepcji Głównej
  • bezpłatny upgrade pokoju do najwyższej kategorii w przypadku dostępności w dniu przyjazdu Gości
  • welcome drink w Lobby Barze
  • bezpłatny transfer Kołobrzeg – Hotel – Kołobrzeg hotelowym autem (w dniu przyjazdu i wyjazdu) i/lub Lotnisko Goleniów – Hotel – Lotnisko Goleniów | (samochód do 4 osób)
  • wstawka powitalna w pokoju
  • prawo do bezpłatnego serwisu ‘śniadanie do pokoju’ w dniu wyjazdu
  • kieliszek ‘wina domu’ do każdej kolacji
  • dedykowane, okresowe promocje tylko dla Gości VIP – oferta mailowa
  • rabat dla Przyjaciela na rezrwacje towarzyszące w wysokości 5% (na maksymlanie 3 dodatkowe pokoje w tym samym terminie dla osób podróżujących z Gościem VIP)

Gość może dokonać rezerwacji z uwzględnieniem posiadanych rabatów na maksymalnie 1 pokój, w którym sam będzie przebywał. Świadczenia związane z programem nie mogą być łączone z innymi promocjami organizowanymi przez Hotel.

Regulamin obiektu

Ogólne:

  1. Status Gościa Stałego przypisywany jest do danej osoby (Gościa, którego dane znajdują się na karcie meldunkowej)
  2. Świadczeń dla Gościa Stałego nie można przekazać osobom trzecim – w szczególności przy dokonywaniu  rezerwacji dla innych osób lub dokonując rezerwacji  większej liczby pokoi niż jeden.
  3. Gość może dokonać rezerwacji z uwzględnieniem posiadanych rabatów na maksymalnie 1 pokój, w którym sam będzie przebywał.  W wyjątkowych sytuacjach (pobyt rodzinny z dziećmi; np. rezerwacja 2 pokoi) rabat może zostać naliczony na całą rezerwację pod warunkiem, że rezerwacja zostanie opłacona przez Stałego Gościa w całości.
  4. Świadczenia związane z programem nie mogą być łączone z innymi  promocjami organizowanymi przez Hotel.
  5. Do programu wliczają się wyłącznie noclegi/pobyty zamówione bezpośrednio przez Hotel (drogą mailową bądź telefoniczną, oferta jest dostępna na stronie havethotel.pl, dokonując rezerwacji bezpośrednio na stronie Gość nie ma możliwości wpisania rabatu)

Do programu nie wliczają się pobyty:

  1. opłacone punktami, voucherami czy bonami
  2. które zostały dokonane na drodze rezerwacji poprzez inny system  rezerwacyjny niż drogą mailową, telefoniczną w HAVET Hotel lub na stronie www.havethotel.pl
  3. podczas których Gość korzysta z cen korporacyjnych (np. konferencje)
  4. które zostały dokonane na drodze rezerwacji w biurze podróży lub agencji turystycznej.

Uczestnictwo:

  1. Do Programu można przystąpić w dowolnym momencie jego trwania.
  2. W Programie może wziąć udział każda pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca zdolność do czynności prawnych, która będąc Gościem HAVET Hotel zgłosiła swoje uczestnictwo w programie lojalnościowym oraz wyraziła zgodę na przetwarzanie jej danych osobowych, dla celów związanych z realizacją niniejszego Programu.
  3. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za fakt błędnego podania danych przez uczestnika
  4. HAVET Hotel jest uprawniony do wprowadzania zmian  do niniejszego regulaminu w czasie trwania programu.
  5. W przypadku zmiany niniejszego Regulaminu, HAVET Hotel poinformuje o  tym Uczestników umieszczając zmianę na swojej Stronie internetowej www.havethotel.pl
  6. Zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem opublikowania
  7. Hotel zastrzega sobie prawo, z powodu rażących naruszeń regulaminu przez Uczestnika programu, do cofnięcia części lub wszystkich przysługujących mu uprawnień wynikających z posiadania statusu

Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 z późn.zm.) wyrażam zgodę na otrzymywanie na wskazany adres poczty elektronicznej informacji handlowej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanego adresu E-mail w celach marketingowych, w tym również w celu marketingu bezpośredniego.

Zgodnie z art.24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997t. o ochronie danych osobowych informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Grand Baltic Sp. z o.o., ul wyzwolenia 29, 78-131 Dźwirzyno.
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usług hotelowych i spa.
  3. Posiadanie samych jest niezbędne do realizowanie w/w usług.
  4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Bądź na bieżąco z najnowszymi promocjami i wydarzeniami hotelu

mobile nav bg
+48 94 711 36 00

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Grand Baltic Sp. z o.o., ul. Wyzwolenia 29, 78-131, Dźwirzyno Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane