Program Lojalnościowy

C
Przyjazd 17 10 - 2018
Wyjazd 18 10 - 2018
  1. Strona główna
  2. Hotel
  3. Program Lojalnościowy

Program Lojalnościowy

Program

Program skierowany jest do klientów indywidualnych, korzystających z usług HAVET Hotel. W Programie może wziąć udział każda, pełnoletnia osoba będąca Gościem  hotelu. Przystąpienie do programu jest całkowicie bezpłatne. Uczestnik programu poprzez przystąpienie do niego wyraża zgodę na wykorzystywanie wskazanego adresu e-mail celem otrzymywania oferty sprzedażowej hotelu w ramach wysyłanych newsletterów.
 
Gość VIP Srebrny – status przydzielany jest od 30 zrealizowanych pokojonocy  ( pokojonoce liczone są za okres od pierwszego pobytu w Hotelu  i sumowane za wszystkie zrealizowane rezerwacje) przy jednoczesnej realizacji świadczeń  w przeciągu ostatniego roku o łącznej wartość brutto co najmniej 15.000 zł.
    stały 8% rabat na ofertę pobytową w HAVET Hotel
    bezpłatne przedłużenie pobytu do godz. 17:00 w dniu wyjazdu, w przypadku dostępności pokoi i po wcześniejszym zgłoszeniu  prośby w Recepcji Głównej
    bezpłatny upgrade pokoju do wyższej kategorii w przypadku dostępności w dniu przyjazdu Gości
    welcome drink w Klubie Madoosa
    bezpłatny transfer Kołobrzeg – Hotel – Kołobrzeg hotelowym autem (w dniu przyjazdu i wyjazdu) | (samochód do 4 osób)
    dedykowane, okresowe promocje tylko dla Gości VIP – oferta mailowa
 
Gość może dokonać rezerwacji z uwzględnieniem posiadanych rabatów na maksymalnie 1 pokój, w którym sam będzie przebywał.   Świadczenia związane z programem nie mogą być łączone z innymi  promocjami organizowanymi przez Hotel.

Gość VIP Złoty - status przydzielany jest od 50 zrealizowanych pokojonocy ( pokojonoce liczone są za okres od pierwszego pobytu w Hotelu  i sumowane za wszystkie zrealizowane rezerwacje) przy jednoczesnej realizacji świadczeń  w przeciągu ostatniego roku o łącznej wartość brutto co najmniej 36.000 zł.
    stały 15% rabat na ofertę pobytową w HAVET Hotel
    bezpłatne przedłużenie pobytu do godz. 17:00 w dniu wyjazdu, w przypadku dostępności pokoi i po wcześniejszym zgłoszeniu  prośby w Recepcji Głównej
    bezpłatny upgrade pokoju do najwyższej kategorii w przypadku dostępności w dniu przyjazdu Gości
    welcome drink w Klubie Madoosa
    bezpłatny transfer Kołobrzeg – Hotel – Kołobrzeg hotelowym autem (w dniu przyjazdu i wyjazdu) i/lub Lotnisko Goleniów – Hotel – Lotnisko Goleniów | (samochód do 4 osób)
    wstawka powitalna w pokoju
    prawo do bezpłatnego serwisu ‘śniadanie do pokoju’ w dniu wyjazdu
    kieliszek ‘wina domu’ do każdej kolacji
    dedykowane, okresowe promocje tylko dla Gości VIP – oferta mailowa
Gość może dokonać rezerwacji z uwzględnieniem posiadanych rabatów na maksymalnie 1 pokój, w którym sam będzie przebywał.   Świadczenia związane z programem nie mogą być łączone z innymi  promocjami organizowanymi przez Hotel.

REGULAMIN PROGRAMU
Ogólne
1) Status Gościa Stałego przypisywany jest do danej osoby (Gościa którego dane znajdują się na karcie meldunkowej)
2) Świadczeń dla Gościa Stałego nie można przekazać osobom trzecim – w szczególności przy dokonywaniu  rezerwacji dla innych osób lub dokonując rezerwacji  większej liczby pokoi niż jeden.
3) Gość może dokonać rezerwacji z uwzględnieniem posiadanych rabatów na maksymalnie 1 pokój, w którym sam będzie przebywał.  W wyjątkowych sytuacjach (pobyt rodzinny z dziećmi; np. rezerwacja 2 pokoi) rabat może zostać naliczony na całą rezerwację pod warunkiem, że rezerwacja zostanie opłacona przez Stałego Gościa w całości.
4) Świadczenia związane z programem nie mogą być łączone z innymi  promocjami organizowanymi przez Hotel.
5) Do programy wliczają się wyłącznie noclegi/pobyty zamówione bezpośrednio przez Hotel (drogą mailową bądź telefoniczną, za pośrednictwem strony havethotel.pl)
Do programu nie wliczają się pobyty:
•    opłacone punktami, voucherami czy bonami
•    które zostały dokonane na drodze rezerwacji poprzez inny system  rezerwacyjny niż drogą mailową, telefoniczną w HAVET Hotel lub na stronie www.havethotel.pl
•    podczas których Gość korzysta z cen korporacyjnych (np. konferencje)
•    które zostały dokonane na drodze rezerwacji w biurze podróży lub agencji turystycznej.

Uczestnictwo
1) Do Programu można przystąpić w dowolnym momencie jego trwania.
2) W Programie może wziąć udział każda pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca zdolność do czynności prawnych, która będąc Gościem HAVET Hotel zgłosiła swoje uczestnictwo w programie lojalnościowym oraz wyraziła zgodę na przetwarzanie jej danych osobowych, dla celów związanych z realizacją niniejszego Programu.
4) Hotel nie ponosi odpowiedzialności za fakt błędnego podania danych przez uczestnika
5) HAVET Hotel jest uprawniony do wprowadzania zmian  do niniejszego regulaminu w czasie trwania programu.
6) W przypadku zmiany niniejszego Regulaminu, HAVET Hotel poinformuje o  tym Uczestników umieszczając zmianę na swojej Stronie internetowej www.havethotel.pl
7) Zmiany w regulaminie wchodzą w życie z dniem opublikowania
8) Hotel zastrzega sobie prawo, z powodu rażących naruszeń regulaminu przez Uczestnika programu, do cofnięcia części lub wszystkich przysługujących mu uprawnień wynikających z posiadania statusu

Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz 1204 z późn.zm.) wyrażam zgodę na otrzymywanie na wskazany adres poczty elektronicznej informacji handlowej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanego adresu E-mail w celach marketingowych, w tym również w celu marketingu bezpośredniego.
Zgodnie z art.24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997t. o ochronie danych osobowych informujemy, iż:
1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Grand Baltic Sp. z o.o., ul wyzwolenia 29, 78-131 Dźwirzyno.
2.    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu świadczenia usług hotelowych i spa.
3.    Posiadanie samych jest niezbędne do realizowanie w/w usług.
4.    Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

Weekend nad morzem

Bądź na bieżąco, zapisz się na newsletter

Zapisz się na nasz newsletter.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij